reklama

Doručte to urgentne môjmu susedovi: Ukrajina prosím ver mi.

Ahoj Ukrajina. Som Tvoj malý sused zo západnej strany, som Slovensko. Viem, že ako susedia sme sa moc nevídali, že oveľa častejšie som sa stretával so susedom Českom. No vieš, poznám sa sním dlho, bývali sme spolu už predtým ako si sa odsťahoval z Ruska. Mal okolo seba samých povýšeneckých susedov. Nemec ani Rakúšan sa s nami 40 rokov nebavili a tak sme boli často spolu. Sem tam prišlo Poľsko pokecať, ale my sme už boli dobrá partička a dlho sme si vystačili aj sami. Nič sme nepotrebovali, mali sme kravy, polia, priemysel, Tatry, lázňe, pivo, Vítkovice, proste všetko načo si spomenieš. Ešte sme pár krát aj spolu spodnému susedovi Maďarsku navyvádzali sprostosti, keď sme sa s ním o vodu z rieky hašterili. Ešte doteraz si neodpustíme uštipačné poznámky, keď sa s Maďarskom stretneme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sused môj, píšem Ti aby som Ti poradil.

Vieš, ten Nemec, pamätáš ako som Ti písal, že sme sa s ním spolu s Českom dlho nebavili.
No nakoniec sme pokecali, a ono Ti to je fasa rodinka. Pozvali nás aj k nám domov, veľakrát bol aj u nás, veľmi pohostinný bol vždy a začal nám pomáhať aj s Rakúskom. My sme trošku chudobnejší než oni a videli, že nemáme ani zateplené a oni už dávno mali.

Nakoniec nám ponúkli, že nám to tu poriadne zaizolujú. Len tak. Vidíš že sú fajn. A zaizolovali aj Poľsku, dokonca aj spodnému Maďarsku. Proste pomáhajú celému Baracku a už nás tu je 28. Naposledy v lete zaizolovali aj Chorvátom, čomu som nerozumel, lebo veď ani to až tak nepotrebovali. Ale oni chcú pomáhať všetkým. Veľmi milí sú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pritom nám ešte začali radiť aj v práci. Ako máme robiť, koľko máme vyrobiť, čo máme zrušiť lebo sa to neoplatí vyrábať a radšej lacnejšie doviesť. Od nich, takže aj my teraz pomáhame im. Radia nám čo pestovať, pesticídy nám dodávajú takmer zadarmo. Ak by si chcel, vybavím Ti to. Viem, že máš veľké pole a toto ti radi pomôžeme. Aj doma nám veľa pomáhajú, teraz nám radia, aby sme si dali nové splachovače. No neviem, kde by sme bez nich boli.

Odovzdali sme pod ich správu všetky siete, lebo oni majú skvele vyvinuté služby a tak o telekomunikácie sa už nemusíme starať, všetko klape ako má. Rovnako to fičí aj s plynom, pekne si to zobrali na starosť a my už nemusíme nič, len kúriť. Ako v rozprávke. A pritom tú najdôležitejšiu časť firmy nám výhodne ponúkajú späť, aby sme mali kontrolu.
Dúfam, že nám pomôžu aj s vodou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ozaj ty nemáš plyn? Však sú s tým samé problémy?

Viem, že sa teraz rozhoduješ, s kým sa budeš viac stretávať a mňa mrzí, že som sa Ti viac nevenoval, ale pozývam Ťa ku nám, aby si videl, že sa fakt oplatí mať dobré vzťahy v tomto skvelom Baracku.

Roland Sečkár

Roland Sečkár

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občan žijúci svoj život s otvorenými očami a tým pádom neustále vyrušovaný v úmysle žiť v pokoji a harmónii :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu